Független Pénzügyi tanácsadó és vagyonkezelő

Hitelre van szüksége? - de nem tudja kitől?
Kérdésére a választ itt megtalálja!
Bemutatkozás
Elérhetőség
Vélemények
Regisztráció
Fogalomtár
Partnerek
Fórum

Bemutatkozás


Pre-educatio, vagyis alakítsa ki saját pénzügyi kultúráját!

Forradalmian új pénzügyi képzés
cégeknek és magánszemélyeknek is!

Napjainkig a "háztartási pénzkezelés" kultúrája, fortélyai háttérbe szorultak a "mindenáron való értékesítés" szempontjaival szemben. Az elmúlt 20 évben az emberek mást sem hallottak a pénzügyi szolgáltatóktól, minthogy vásároljanak terméket. A kellő felvilágosítás, kockázat és igényfelmérés, hiányában nagyon sok ügyfél, - önhibáján kívül,- pénzügyi vesztessé, elégedetlenné és egyszersmind bizalmatlanná vált.
JELENTKEZÉS

Tisztelt Érdeklődő!

Engedje meg, hogy bemutassam magam és a munkatársaim egy pár mondatban.


Urbán József vagyok, 1972.június.13-án születtem Szabolcs - megyében. Konzervatív családban nevelkedtem, ahol a klasszikus értékek szerint nőttem fel. Becsületesség, őszinteség, egyenesség ezek azok az értékek, amik számomra a legfontosabbak és bátran kijelenthetem, hogy ügyfeleim is nagyra értékelik ezeket a tulajdonságaimat. Sajnos ez a mentalitás ritka a pénzügyi életben és munkatársaim segítségével ezen szeretnék változtatni.

Életem során nagyon sok területen tettem próbára magam, ami folyamatos tanulást, tovább, önképzést igényelt (9 végzettség) és egy véletlen folytán kerültem a pénzügyi szférába, amibe egyből bele szerettem és az elmúlt 5 évemet ennek áldoztam és nem is szándékozom váltani.

Azzal a céllal hoztam létre ezt az oldalt, hogy a pénzügyi piacon elhatalmasodott misztikus ködöt eloszlassam és megmutathassam az embereknek, hogy messze nem annyira bonyolult és érthetetlen a pénzügyek világa, mint azt sokan szeretnék láttatni.

A pénzügyek világa egyszerű, logikus, de folyamatos tanulást, odafigyelést igényel. Ennek érdekében több partner céghez járok oktatásra, ahol fejlesztem tudásomat. Fontosnak tartom, hogy több forrásból szerzem be az adatokat a munkám során, mert így tudok megalapozott döntést hozni, és tanácsot adni az ügyfeleimnek. Mindemellett jó magam is tartok továbbképzéseket és így bővítem mások tudástárát. Az internet óriási lehetőség a számomra mind az információ szerzése mind pedig az átadása szempontjából, mivel használata által nagyságrendekkel több emberhez tudom eljuttatni az információt, tudást.

Természetesen egymagamban nem tudnám véghezvinni ezt a feladatot, ezért magam köré építettem egy lelkes, lelkiismeretes, hozzáértő csapatot. Ők segítenek nekem abban, hogy a pénzügyek szerteágazó világából minden információ, újdonság eljusson hozzám, ezáltal kedves olvasóinkhoz is. Különböző stílusú, színes egyéniségek alkotják mégis egységes, harmonikus egészet alkotunk, mert ugyanaz a célunk.

Minden pénzügyi területnek megvan a maga szakértője, akire rámerem bízni a különféle feladatok ellátását az én felügyeletem mellett.

Az irány, amerre haladunk helyesnek bizonyul, ezt az elégedett ügyfeleink véleménye és ajánlásainak folyamatosan emelkedő száma is bizonyítja.

Ezt megerősíti néhány ügyfelünk pozitív véleménye, amit referenciaként elhelyezünk az oldalunkon az ő beleegyezésükkel.

Vélemények

Urbán József pénzügyi tanácsadó, és mint ember!
Ismeretségünk 2007-ben kezdődött, építkezni szerettem volna, és ehhez a legmegfelelőbb hitelkonstrukciót kerestem. Mielőtt a Józsihoz fordultam volna, több bankkal és hiteltanácsadóval beszéltem. Sajnos eléggé megingott a bizalmam feléjük, ezért amikor egy ismerősöm beajánlotta nekem az Urbán Józsit, mint pénzügyi és hiteltanácsadót, halogattam a vele való találkozást, a rossz tapasztalatok miatt. Végül rá szántam magam, és időpontot egyeztetünk.

Már az első találkozásunk után nagyon pozitív volt a véleményünk róla. Úgy, mint hiteltanácsadóról, és mint emberről is egyaránt számomra az volt a legszimpatikusabb, hogy kedvesen, türelmesen állt hozzá. (Pedig nem vagyok egyszerű eset)! Emberi nyelven (hogy én is megértsem) ismertette a lehetőségeket! Nem próbált semmit se rám erőltetni, nem akart rábeszélni semmire, csak a lehetőségeket vázolta fel előttem. Azóta eltelt lassan 3 év, felépült a házunk, és a Józsi, mint pénzügyi tanácsadó még mindig jelen van az életemben. Sajnos nem úgy alakultak a dolgaim, ahogy szerettem volna, (gazdasági válság, felemelt törlesztő részlet … stb), de teljesen nyugodt vagyok, mert Urbán Józsi most is mellettem van, amikor rosszra fordult a helyzet, és most is segít, ahogy csak tud.

Nagyon megkedveltem, mert nem csak akkor segített, amikor jutalékot kapott utánam, vagyis a hitelem után, hanem most is itt van, most is ki tart mellettem, és ha felhívom telefonon, nem zárkózik el, nem ráz le, mondhatom, hogy most már barátként nézek rá. Az a személyes tapasztalatom, hogy ritka a pénzügyi világban az olyan ember, mint „Ő”, aki nem kihasználja az ügyfeleit, hanem önzetlenül támogatja, segíti. Az, hogy nem úgy alakult a pénzügyi helyzetem, ahogy szerettem volna, abban én is hibás vagyok, hiszen nem hallgattam a Józsira, aki csak a javamat akarta. De nekem a célom egy ház volt, és nem gondoltam a jövőmre. Tehát ha jellemeznem kellene Urbán Józsit, mint pénzügyi tanácsadót, a legmegfelelőbb: segítőkész, kedves, türelmes ember.

Az évek során meg tanultam értékelni a tanácsait, és tudom, hogyha baj van, akkor is számíthatok rá, nem csak mint pénzügyi tanácsadóm, hanem mint emberre is. Örülök, hogy évekkel ezelőtt felkerestem, és soha egy percig se gondolkodtam azon, hogy jól tettem-e, hogy vele intéztetem pénzügyi dolgaimat. Tudom, hogy jó döntés volt, mert emberségesen állt hozzám mindig, és ami a leginkább bizonyítja jó döntésemet, hogy még mindig ki tart mellettem, a rosszabb, nehezebb időszakokban is. Mindent összevetve örülök, hogy 2007-ben felkerestem Őt.

Lantosné Horváth Piroska és Horváth Gábor
Miután átnézte honlapunkat bízom benne, hogy megtalálta az ön számára fontos kérdésekre a válaszokat. Amennyiben plusz információra lenne szüksége, kérem keressen bátran az elérhetőségeimen.

Várom a megválaszolandó kérdéseit, írjon nekünk bizalommal.

Nagyon jó időtöltést kívánok Önnek!

Tisztelettel: Urbán József és csapata

Pénzügyi Tanácsadás

Erről a témáról bővebben Pénzügyi Tanácsadás menüpontban olvashat


Hogyan segít nekem a pénzügyi tanácsadó


Egy pénzügyi tanácsadó csak akkor tud segíteni az ügyfélen, ha az ügyfél is segíteni akar önmagán. A segítség több lépcsőben történik és a folyamat nem ér véget azzal, hogy az ügyfél kap egy stratégiai javaslatot a jelenlegi pénzügyi helyzetére való tekintettel. Az így kapott megoldási javaslat mindig a jelen körülményeit veszi figyelembe. A pénzügyi tanácsadó dolga, hogy a stratégiai javaslatban a lehető legtöbb, akár váratlanul bekövetkező élethelyzetre is tartalmazzon biztonsági tényezőket az ügyfél védelme érdekében.

Nos nézzük meg a folyamatot, ahogy egy jó pénzügyi tanácsadó segít:



1. Az ügyféllel egy kb. másfél órás beszélgetés történik - ami három munka fázisból tevődik össze - ahol először is a pénzügyi tanácsadó bemutatja önmagát, tevékenységének létjogosultságát, valamint elmondja az ügyfélnek, hogy milyen információk alapján tud segíteni.


Első munkafázisban

meg kell ismernünk az ügyfél személyes adatait:
név, születési dátum, lakcím, iskolai végzetségek, munkahely,jövedelem, családi állapot. Ezen információk kezelésére ugyanazon törvények vonatkoznak a pénzügyi tanácsadóra, mint a pénzintézetekre, ez vonatkozik a titoktartásra és az adatkezelésre.

Második munkafázisban

az ügyfél jelenlegi pénzügyi szokásait és termékeit mérjük fel, különös tekintettel arra, hogy melyik terméket, milyen célra, milyen hatékonysággal, milyen költséggel használ. Ügyfelek által használt pénzügyi termékek: folyószámla, bankkártya, hitelkártya, vagyonbiztosítás, szakmai felelősségbiztosítás, életbiztosítás, egészségbiztosítás, magán- és önkéntes nyugdíjpénztár, diákhitel, személyi kölcsön, gépkocsi hitel, gépkocsira vonatkozó kötelező és casco, ingatlanhitel, lakástakarék pénztár, pénzügyi befektetés, valamint bármilyen egyedi termék.

Harmadik munkafázisban az

ügyfél céljainak maximális figyelembevételével felmérjük, hogy a jelenleg használt termékeivel elérhetőek-e ezen célok. A beszélgetés folyamán átláthatóvá válik az ügyfél számára is, hogy a céljai mennyire reálisak a jelenleg használt termékei szempontjából. Amennyiben a jelenleg használt termékek nem felelnek meg, a célok elérésére két lehetőség közül mindig azt kell választani, amivel az ügyfél jelenlegi pénzügyi helyzetén, a legtöbbet segítünk.

Erre az egyik megoldás a jelenleg használt pénzügyi termékek korszerűsítése ugyanazon pénzintézetnél.
Például egy régen kötött folyószámlacsomagot ugyanazon pénzintézetnél egy modernebbre cseréljük, amivel csökkentjük az ügyfél kiadásait és hatékonyabbá tesszük az eszközt.

A másik lehetőség, amikor a nem megfelelő célra használt terméket egy jobb termékre cseréljük, de másik pénzintézetnél.

Például, ha az ügyfél folyószámláján tartja megtakarításának egy részét, akkor fontos lehet, hogy ennek mennyi a költsége, és hogy mennyi kamatot kap rá, valamint ez a termék mennyire rugalmas és alkalmazkodó az ügyfél igényeihez mérten.

A pénzügyi információk birtokában és az ügyfél által elmondott célok figyelembe vételével az első tárgyalás egy összegzéssel fejeződik be, ahol átismételjük a célokat. Ezt követően szakembereink bevonásával kidolgozásra kerül több lehetőség, amit egy következő tárgyaláson adunk át az ügyfélnek.


2. A második tárgyalás során felelevenítjük az első tárgyalás végén elhangzott összegzést, de megkérdezzük az ügyfelet, hogy a két tárgyalás közti időben történt-e bármilyen változás pénzügyeivel vagy élethelyzetével kapcsolatban, ami befolyásolná az általunk már kidolgozott stratégiát. Az esetlegesen felmerülő változásokat beépítve átadjuk az ügyfélnek a személyre szabott megoldási terveket.

Fontos szempont, hogy a megoldásban szereplő eszközökről pontos, aktuális, részletes információt adunk annak tekintetében, hogy melyik eszköz milyen szerepet tölt be az ügyfél céljai elérésében. Az ügyfél által elfogadott megoldás kivitelezésében hatékony segítséget nyújtunk és a megtervezett stratégia során végig az ügyfél mellett állunk bármilyen élethelyzet esetén.

Miért van szükségem pénzügyi tanácsadásra


Azért van szükség pénzügyi tanácsadóra, mert már nem úgy van, mint a 80-as években, amikor volt egy-két bank és biztosító. Ma Magyarországon körülbelül 320 pénzintézet van, akik több mint 8000 termékkel rendelkeznek. Tehát egy a pénzügyekben nem jártas ember nem tudja eldönteni, hogy milyen pénzügyi igényére, melyik a legalkalmasabb termék a számára. Ez a szám folyamatosan nő, hiszen a pénzügyi igények is változnak, fejlődnek. A pénzügyi tanácsadó viszont napi szinten figyeli ezeket a változásokat, és szükség esetén konzultál az ügyfeleivel.

Napi szinten figyelik a pénzügyi piacot és felkészültek bármilyen kérdése is legyen az ügyfélnek, tudja rá a választ, vagy ha nem, akkor megkérdezi a szakág vezetőtől, akik a pénzügyi tanácsadó mögött állnak teljes vállszélességben.

A jó pénzügyi tanácsadó azt is meglátja, amit az ügyfele nem, mivel a pénzügyekben tárgyilagosan tájékozódik - és jártassága révén hozza meg döntéseit - nem befolyásolják figyelmét a személyes körülmények.

- Azért mert csak egy telefonszámot kell megjegyeznem nem ötvenet.
- Azért mert nekem csak időbe kerül, ami másnak pénzbe is.


Erről a témáról bővebben Pénzügyi Tanácsadás menüpontban olvashat
Váltó:

szigorú váltójogi szabályoknak megfelelő formában kiállított okirat. fizetési felszólítás (idegen váltó) vagy fizetési ígéret (saját váltó), amellyel a kiállító egy meghatározott pénzösszeg későbbi időpontban történő fizetésére szólít fel vagy tesz ígéretet.

Cafeteria a hiteleseknek!


Új béren kívüli juttatásként jövőre már a törlesztő részletben is segíthetnek a munkáltatók. Mivel ez adómentes cafeteria elem lehet, így a focibérleten kívül nem lesz más hasonlóan kedvező támogatás.

2009-2016 © Urbán József Pénzügyi Tanácsadó
dimension webstudio - weboldal készítés
Kötelező biztosítás, Casco biztosítás, Utasbiztosítás, Vagyonbiztosítás, Felelősségbiztosítás,
Életbiztosítás, Vegyesbiztosítás, Betegségbiztosítás, Balesetbiztosítás, Egészségbiztosítás,